woensdag 6 juni 2012

Tjibbe

Hallo,
Ik dacht, ik kom even om de hoek kijken
Vrouwtje besteed hier zoveel tijd nu wil ik wel eens weten wat hier gebeurd.
Ik vind het heel leuk bij vrouwtje en baasje, ik test vooral baasje nog wel eens uit. Wandelen en spelen vind ik erg leuk. Al moet ik op puppycursus niets van de andere puppys hebben, ze doen zo wild en gek maar gelukkig is vanavond de laatste keer. Soms mag ik met vrouwtje mee naar haar werk, dat is een hele grote boerderij met heel veel hondjes, mijn mama is daar ook. Met de oude honden vind ik spelen wel leuk maar ze hebben daar ook van die enge beesten op hoeven en soms gaan de kinderen er boven op zitten, nou dat is toch gek. Ik wil ook graag met de poezebeesten hier in huis spelen, maar die moeten niets van mij hebben. Maar ik mag dit weekend logeren bij een vriendin van vrouwtje want vrouwtje gaat naar een heel ver land en die vriendin heeft een baby poes waar ik heel leuk mee kan spelen. Nou hier nog wat foto's van mij, nu ga ik eerst weer slapen want ik heb al mijn energie nodig voor cursus vanavond, ik wil natuurlijk wel de beste van de klas zijn!
Tot de volgende keer!

Hier was ik net geboren, mijn vrouwtje was erbij, is dat niet bijzonder
 De eerste dag bij mijn nieuwe vrouwtje en baasje, oma kwam direct kijken
 Nou van al die nieuwe indrukken word je moe hoor!
 Hallo, ik groei al goed maar mijn haar zit hier wel een beetje gek
 Ik vind vrouwtjes meubels heel leuk en ik mag ook op de bank. Ik heb zelfs mijn eigen schapenvachtje
 Hallo, ben ik niet mooi? Dinsdag ga ik voor het eerst naar de kapper, gelukkig gaat er een ander hondje mee want ik vind het wel spannend!
 Tot de volgende keer!

18 opmerkingen:

  1. Ooooh, wie süß!!!
    Liebe Grüße, Simone :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh, wat een lieffie. En een beauty ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dotje...

    Mooie dag!

    Enne veel plezier in het verre land!


    Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje ben je !!!..liefs Ria....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schat van een beestje!
    Je zou acuur zo'n hondje willen!!
    Groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh je bent echt een plaatje....WOW zeg...en je past qua kleur zelfs heel goed in het huis van je baasjes ;)
    Veel succes vanavond, doe maar goed je best ;)

    Knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wie süß da mußt Du auf passen das ich ihn nächstes mal nicht mitnehme:))))Liebe grüße Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze ook schattig als ze zo klein zijn, was je niet bang dat je op hem ging staat. Dat had ik met onze Boef, toen hij klein was. Keek steeds waar ik liep. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooooooooooo wat een mooi en schattig hondje ik ben er helemaal verliefd op super
    groetjes rosetta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ach wat een liefie, en hoe hij ook kijkt naar de camera. Geniet hoor!!
    enne...succes bij de kapper.

    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is hij al weer veranderd!
    Ik vind hem zo geweldig :-))
    Knuf aan Tjibbe!
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  12. morgen ihr lieben

    ach ist der aber sowas von süss.
    knuddle ihn mal von mir.

    wünsche euch viel freude mit dem süssen.
    herzlichst daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw...wat ben jij een hartebrekertje!!
    Succes bij de kapper.....je zult vast nóg mooier worden dan je al bent!!

    lieve groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lekker koppie heeft je boeffie! Een mooi hondje hoor al zou ik niet weten wat voor ras dit hondje is? En leuk zo van het begin af aan die foto's onder elkaar gezet, zodat je goed kunt zien hoe hij al gegroeid is. Ben benieuwd hoe hij eruit ziet als hij bij de kapper is geweest en hoe hij het vond. Hartelijke groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh...wat ben je een lieverd!
    Maar ook vast héél ondeugend.
    Voor de kapper hoef je niet bang te zijn die maakt je nóg mooier!
    Wens je baasje maar een fijne reis.
    Lieve groetjes, Annette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach....wat een SNOEPIEEEEE

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatje en ook erg fotogeniek ;)

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een moppie, en zo'n leuke naam! Hij past prachtig in je interieur en zit er bij als een fotomodel! Heel veel plezier van dit kleine vriendje!
    gr. Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen