woensdag 6 april 2011

Ziek

Ohh men wat voel ik me beroerd, zondagavond begon het met een beetje pijn met slikken en hoesten..maarja verslaafde roker als ik ben gewoon lekker doorsmoken, niet aan denken morgen zal het wel over zijn..nou niet dus het word met de dag erger, ik slaap niet op de momenten dat het hoort want dan hoest ik mezelf helemaal het leplazerus..en gistermiddag heb ik zo van 13:00 tot 16:30 geslapen waardoor ik dus vannacht weer niet kon slapen..ik was vanochtend om half 7 alweer wakker terwijl ik zo hoopte uit te knnen slapen zodat de dag niet zo lang zou lijken..alleen en ziek..hihi medelijden heb ik altijd met mezelf als ik ziek ben maar dit voelt echt niet goed..diaree..ontzettend zweten, hoesten, keelpijn wat weer naar mijn oren trekt en dus ook oorpijn waardoor ik weer hoofdpijn krijg..het is hier (op de verhuizing na) nog nooit zo'n troep geweest maar alles wat ik aanpak geef ik na 10 minuten maar weer op want dan sta ik te draaien op mijn benen. Dus straks toch maar eerst de dokter bellen, ben bang voor een keelontsteking, heb mijn amandelen nog en elke keer als ik keelpijn heb en naar de dokter ga zegt de dokter: als alles over 24 uur niet weer rustig is dan ga je naar het ziekenhuis en moeten je amandelen eruit..en ik ben nog nooooit geopereerd heb nog noooit wat gebroken gehad..dus daarom hoop ik altijd dat het zomaar over gaat zonder dat ik de dokter hoef te bellen.. maar ik geef nu de strijd op ..na tientallen waterijsjes..codaine pillen, water, bakken soep, 2x mijn drinken omgegooid te hebben en 3x bijna van de trap gevallen..zal ik wat van me laten horen..Lieve dokter mag ik alsjeblieft een kuurtje van u?

24 opmerkingen:

  1. Och lieve Sanne, vervelend om zo ziek te zijn. Ik zal toch maar even bellen dan, en ...ik heb ze eruit, en het viel allemaal best mee hoor. Daarna heb ik ook veel minder last (bijna niet meer) van mijn keel. Heel veel beterschap gewenst.
    Lieve groet Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel beterschap en bel maar gauw de dokter...

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh heden.... laten we hopen dat het allemaal met een sisser afloopt hoewel ik meerdere mensen heb gehoord met keel pijn.... bij ons in het bedrijf waren er zeker 3 dus houd moed!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooohh, die Sanne...wat voel jij je beroerd!! Hoop dat de dokter je verder kan helpen....
    Liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk heeft de dokter een middeltje waar je van opknapt .
    Rust zal ook een goed medicijn zijn.......beterschap !

    groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En toch nog een postje gemaakt met foto's...niet zo raar hoor dat je ziek bent na al dat geklus en gesjouw. Lekker uitzieken in bed, rust nemen, heel veel rust, veel vitamientjes nemen en misschien die amandelen eruit. Ik liet het ooit als puber doen, wel even vervelend maar daarna nooit meer een keelontsteking gehad!
    heel veel beterschap en lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beterschap....... en misschien is het nu de tijd om de sigaretten aan de wilgen te hangen.....Lekker uitzieken.. lekker sinaasappeltje en een warme kruik..
    Beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel beterschap enne...die sigaretten doen echt niet veel goeds hoor :-(
    Ziek lekker uit!
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel beterschap, en ja ook IK zeg gooi die sigaretten weg. Nu smaken ze toch niet, en dan straks gewoon niet meer aan beginnen.
    En joh, er zijn zoveel kleine kids waarbij de amandelen eruit gaan, dan kun jij het ook.....
    Ziek lekker uit...

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aach jeetje toch,Ziek,bahh..
    Er zijn echt heel veel ziek op het moment hoor Sanne ook griep het geeft altijd een beetje troost te weten dat je niet de enige bent.
    Nu even NIETS meer aanpakken en op de bank,plaidje erover poezen ernaast en een stapel JDL magazine,s in de aanslag EN....shag in de prullenmand !!!
    Janneke komt vast langs met de kippenboillon.

    Beterschap !!

    Groetjesss
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HOI BETERSCHAP HET HEERST OP HET MOMENT WEL EN IS HARDNEKKIG
    IN DE GATEN HOUDEN
    EN LAAT DE DOKTER JE IETS GOEDS VOORSCHRIJVEN
    GR SANDRA

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel veel beterschap en gauw de dokter bellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Meis, wat naar! Heel veel beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beterschap! En bellen hoor, dan ben je er het snelst weer boven op...

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. He bah dit is erg......niet leuk!!!
    Hoop dat de pijn met een kuurtje gauw minder word.
    Ik heb het achter de rug en hoop niet dat het terug komt ohhhh het slikken is zo pijnlijk.
    Beterschap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel veel beterschap....liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sanne, van harte beterschap. Misschien moet je inderdaad even rust nemen. Want volgens mij ben je al een paar keer ziek geweest in korte tijd of er tegenaan gezeten. Je moet toch naar je lichaam luisteren. Sterkte. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O, gossie meid, wat verveelend voor je. Ben intussen ook al 6 weken aan het sukkelen, ik weet hoe je voelt!! Beterschap. Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beterschap Sanne! Doe je even rustig aan?! Je hebt in korte tijd zoveel verzet, dan gaat je lichaam protesteren...

    Groetjes, Jolanda (Rozet)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beterschap Sanne! Voorjaarsgriepje. Komet weer goed hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Codeine helpt erg goed tegen het hoesten. Beterschap

    BeantwoordenVerwijderen