maandag 11 april 2011

Ontwikkelingen

Ik ben vanaf November al werkloos. Heb 2 kindjes bij huis waar ik ongeveer 6 uur per week oppas maar dat telt natuurlijk niet aan..Ik zag het vorige week niet zitten en wat denk je. Vrijdag had ik een briefje in de deur dat ik even een nr moest bellen dat ik parttime pakketbezorger kon bellen, vanmiddag een gesprek gehad bij een vraagouder voor 24 uur per week, zaterdag had ik een mailtje of ik donderdagavond tijd had voor een intake gesprek bij een nieuw gastouderbureau die 2 kinderen voor me heeft voor 2 dagen in de week, daarbij kreeg ik vanochtend een brief van onze gemeente die starten een project om werkloze jongeren in de zorg weer aan het werk te krijgen in de gemeente bij zorg instanties of ik donderdagmiddag wel op gesprek wilde komen en tenslotte werd ik vanmiddag gebeld of ik morgenvroeg op sollicitatie kan komen voor de baan van een oproepkracht voor 2 dagdelen in de week op een kinderdagverblijf een dorp verderop..

Oooohhhh en nu dan??..Heb besloten om alle gesprekken bij langs te gaan en te kijken wat er te combineren valt, wat ik het leukst vind, waar de langste toekomst in zit en waar ik het meest kan verdienen..en dan van het weekend er maar goed over na denken..zucht..
Heb in de 4 jaar dat ik nu van school ben al vaker de verkeerde keuzes gemaakt waardoor ik nu nog steeds geen vaste baan heb en ben zo bang dat ik nu weer de verkeerde keuze maak..maar heeel goed nadenken.

Vrijdagmiddag heb ik mama's winkel aangepakt, er was een tafel van 2m nog wat verkocht die in het midden over de diepte van de winkel stond. Ze had hun oude keukentafel nog in de garage staan dus moest de hele boel omgezet worden. Een leuk dankbaar taakje. Ik had besloten dat ik leuke hoekjes wilde en nu juist het middenpad vrij wilde houden in plaats van weer een tafel in het midden.






Nuzzelspul is elke zaterdagmiddag vanaf 13:00 tot 18:00 geopend. Alleen komende zaterdag zijn we niet van de partij dan staan we samen op de Groei en bloei fair bij de Fraeylemaborg. De zaterdag erop hebben we een open dag tezamen op het huis adres van Nuzzelspul, we hopen weer veel bekenden te zien, je bent vanaf 10 uur welkom op Noorderweg 19, 9621 Bm Slochteren.
Een fijne week en tot zaterdag??

14 opmerkingen:

  1. Zo heb je niks en zo heb je alles en moet je weer keuzes gaan maken. Inderdaad volgend weekend alles op een rijtje zetten en doen wat je hart en verstand (gaat niet altijd samen) je ingeven. Wat heb je het weer mooi gemaakt bij je moeder. Ik zie mooie schalen, kommen en vliegenkastje. Je hebt het weer leuk ingericht. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, kan me voorstellen dat dit alles je overvalt. Wel goed om overal op gesprek te gaan en dan je gevoel volgen! Veel succes gewenst in deze voor jou zo spannende tijd, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Viel Glück! and listen to your heart and don´t forget your head!!! Kisses and I cross the fingers for you!:-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moet je nagaan Sanne, je wordt zelfs gevraagd!! Goed alles op een rijtje zetten en afgaan op je eerste gevoel!! Zaterdag de 1e fair, als het goed is wordt het mooi weer, succes! Ik kan helaas niet komen koekeloeren, ga lekker dagje shoppen in Amsterdam.

    Groetes Lammy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoop voor je dat je een goede keuze maakt, wat leuk voor je.

    jammer dat die fair zo ver weg is, helaas.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jeetje wat een ontwikkelingen, dat je nu maar het juiste mag kiezen, doe wat je gevoel je ingeeft dat is meestal wel goed:-) Wat een leuke winkel heeft je moeder, maar wat een pech voor mij dat dat alleen maar zaterdags is:-)

    Succes met je keuze...

    Liefs..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is ondanks dat het je over valt wel heel positief zeg! Wens je heel veel succes bij het maken van je keuze.
    Mooi winkeltje zeg! Je hebt er prachtplaatjes van geschoten!!
    Nogmaals succes deze week en probeer ondertussen nog wat te genieten van het zonnetje (als die zich nog laat zien)
    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou succes met het uitzoeken. Maar dat je werk hebt staat vast.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Suces met kiezen, dat is altijd moeilijk maar je moet natuurlijk wel kiezen waar je hart ligt want met tegenzin naar je werk hou je ook niet vol~! Superleuk winkeltje, wordt bij het kijken ernaar al hebberig~!
    Fijne dag, groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sanne,
    Zooo dat klinkt heftig...ontwikkelingen !!
    Het komt allemaal best in orde heb ik het idee ineens komt er van alles op je pad en kun je ook nog kiezen wat wil je nog meer.
    Ik zie je vast wel weer binnenkort en dan hoor ik het wel welke je hebt gekozen hé.
    Succes !!!

    groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat klinkt als een luxe situatie; succes met kiezen! Wat heb je het weer gezellig gemaakt bij je moeder.

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe raar kan het lopen! Succes met het maken van de juiste keus..volg je hart..
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel kansen voor je ! Leuk! Ik duim met je mee dat je lekker kan kiezen én de juiste keuzes maakt.
    Je moeders winkel ziet er weer prachtig uit. Ik moet nodig weer eens langs, is al veel te lang geleden..

    Veel succes, groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat je ook op een fair van Groei & Bloei stond; hoe was het bij jullie in Slochteren?
    Hoe is het met al je sollicitaties, al een keuze kunnen maken? Spannend hoor...

    Groetjes, Jolanda (Rozet)

    BeantwoordenVerwijderen