donderdag 21 april 2011

Tuin

Hallo Allemaal,
Ik ben een tijdje weggeweest, druk met fairs voorbereiden, inkopen doen en de tuin een beetje netjes maken. De webwinkel staat op het moment behoorlijk stil..het is echt weer tijd voor de fairs want de dames zitten met dit mooie weer natuurlijk helemaal niet achter de computer..Ik heb daarom ook besloten om in het vervolg niet meer op dinsdagochtend donderdagochtend en zondagochtend te plaatsen maar op woensdagochtend en zondagavond. Ik hoop jullie dan terug te zien
Goed de tuin..Toen we hier kwamen we wonen(zie foto2) zag de tuin er niet uit..hangende schuttingen, scheef terras als je dat al zo kon noemen want er waren overal gaten waar tegels misten en ik denk dat ik wel een container vol aan stenen, dakpannen, lollystokjes, ijsstokjes en zelfs tampons uit de grond heb gehaald..
Nu na het overpoten uit onze oude tuin(makkelijk als je naar de overkant verhuisd) begint het een beetje vorm te krijgen, kan niet wachten dat de klimop eens gaat groeien(mevrouwtje ongeduld woont hier ook al 2 maand :$) en de eerste bloemetjes gaan bloeien..

Moet nog steeds vreselijk wennen om nu tussen de mensen IN te wonen en zelfs achter ons huizen te hebben maar goed, geen baan,, geen lief vrijstaand koophuisje..
Ik heb van de week de achterste schuttingen geverfd, helaas onze enige schuttingen de linker en rechter zijn van de buren dus mogen niet geverfd..als het aan mij lag waren alle muren en schuttingen buiten wit geverfd maaaarja woningbouw he.



Met een paar weken een vervolg met hopelijk allemaal bloeiende planten :D
Nu maar weer verder met voorbereiden zaterdag hebben we open dag bij mama's winkel
ik heb de mooiste spullen heen gebracht die nog niet in de webwinkel staan..kom gerust kijken
Het is van 10:00tot18:00 en er staat koffie en appeltaart klaar
Fijn paasweekend!

9 opmerkingen:

  1. je hebt van schuttingen toch altijd 2 kanten.. 1 voor de buren en 1 voor jou... dan mag je toch de planken schilderen aan jou kant?
    ik heb daar nog nooit van gehoord.. en ik heb toch ook een aantal keer in een huurhuis gezeten
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O gelukkig, jij komt dus ook al niet aan je webwinkel toe... hier net zo dus, met het mooie weer in de tuin bezig en met fairs en en en en...
    Ik ga er maar vanuit dat anderen met het mooie weer ook niet veel achter de computer zitten, dus maar even geduld tot het wat rustiger is.

    Fijn paasweekend,
    groetjes, Jolanda (Rozet)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je tuin heel leuk zo!! alleen idd jammer dat je de andere schuttinen niet mag verven...heb je de buren al gevraagd? mss vinden ze het wel goed?

    Fijne paasdagen
    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja jammer voor je, maar ik begrijp het ook wel. Als de verf erdoor heen loopt hebben zij daar verflopers. En dat is voor hun als ze zelf die schutting dan ook nog gekocht heb natuurlijk niet zo leuk.
    Maar je hebt wel een tuin waar je lekker kunt zitten met dit mooie weer.

    Fijne pasen, lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi je tuin Sanne.....geniet van een heerlijk paasweekend...enne succes zaterdag !! liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee de buren hebben die schuttingen gekocht van de woningbouw..en idd je krijgt hoe dan ook toch ergens een loper aan de andere kant :( dus helaas..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dat het er al heel leuk uit ziet, al van die mooie hoekjes en stillevens...
    het mooie weer krijg je kado.

    Succes morgen,

    Lammy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sanne,
    Bij deze voor jullie Fijne Paasdagen en geniet er maar fijn van.

    groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen