zondag 27 februari 2011

Nieuw huis

Zo, het oude huis is opgeleverd, helemaal leeg en schoon achter gelaten. Morgen sleutel inleveren en dan is er weer een hoofdstuk afgesloten. Nu lekker concentreren op dit huisje inrichten..moet nog een hoop opgehangen worden(GORDIJNEN GRAAG) maar het komt allemaal..vandaag lekker wat aankneuteren en er niet aan denken dat ik morgen de tandarts moet bellen voor een wortelkanaalbehandeling brr..
De keuken is zo goed als af. In de woonkamer zit ik nog met dozen vol klein spul, dus volgende week eerst maar eens naar een bedrijf hier in de buurt met oud hout voor diepe vensterbanken.

Engelenvleugels hangen aan de ladder
blik voor kattenbrokken
frans oud rolkussen heel lang

stofjes om mn gordijnen mooi mee te maken
kast is alweer veranderd natuurlijk

Bosje bloemen gekregen van schoonzus en zwager
Keukenkastjes eraf regaal ervoor in de plek


Zo, dit waren eerst weer even wat foto's zodra ik kan kom ik bij jullie langs..nu eerst spullen ophangen af en toe even niets doen en morgen tandarts bellen, gesprek met mn bazin en nieuwe oppasmoeder, dinsdag op vergadering voor een fair, boodschappen en woensdag gesprek met belastingadviseur..nog even een paar drukke dagen dus..
Kijk nog even in de webwinkel heb weer leuke dingen gevonden..

26 opmerkingen:

  1. Waanzinnig warm en gezellig! En hoe snel je t allemaal voor elkaar krijgt...
    Complimenten uit de grond van mijn hart!
    Groetjes
    Eeflien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sanne,
    Jeetje wat hebben jullie dit snel gedaan !! en wat is het mooooooiiii..
    Prachtig komt je kast nu uit met zoveel ruimte hé.
    Verzamel je Kommen Sanne ?? haha... geweldig die stapels.
    Mooi verweerde kleuren hoor.
    Ik heb inmiddels 3 oude Stroopkannetjes op de kop getikt,eentje heeft ook een prachtige bruine verweerde kleur.
    Niet nerveus zijn hoor voor de tandarts het valt echt wel mee !!!!!

    lieve groetjes voor jullie
    en een fijne zondag nog

    Geniet van je mooie huis.

    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je nieuwe huis en wat ziet het er al leuk en gezellig uit.
    Veel geluk in je nieuw huis.
    Liefs Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er allemaal geweldig uit hoor..heerlijk toch alles zo nieuw. succes bij de tandarts
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjonge zeg wat zijn jullie harde werkers!!!
    Heel VEEL geluk en liefde in jullie nieuwe huis in goede gezondheid! Over gezondheid gesproken, weet zeker dat, op je zenuwen na, de tandarts 100% meevalt. Het is een lange zit maar je voelt er nix van.....

    Lammy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oohhh wat mooi Sanne !!! Echt weer een prachtig interieur , wat kun je dat toch goed ....

    Nu inderdaad ook maar een beetje rust nemen he en als je er aan toe bent dan kom ik een keer kijken hoor .

    Rustige zondag verder , liefs van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat hebben jullie ontzettend snel een ontzettend leuk huis weten te creeëren!! Wat heb je enorm leuke en unieke spullen!!!
    Ik ben benieuwd naar wat nog komt..Veel succes bij de tandarts en met je drukke week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi prachtig krijg je het lekker he opnieuw alles inrichten had ik ook wel zin in
    erg gezellig
    en zit maar niet over je wortelkanaalbehandeling in ik heb het al vaak gehad
    en zat de hele morgen op de je weet wel van de zenuwen
    en na die tijd had ik dan zoiets van ik heb het niet gevoeld
    komt allemaal in orde
    zeg het gewoon tegen de tandarts dat je bang bent en dat hij je een zware verdoving geeft
    komt het helemaal goed
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben jij snel !! geweldig wat een heerlijk sfeertje meis !!! ....wanneer is het open huis??? whahaahhahha!! die vleugels!!! vertel....ik wil ze kopen !! hahahahah!!....fijne zondag doe je ven rustig aan vandaag er staat weer een drukke week voor de boeg als ik het zo lees....liefs van mij...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sper ziet het er weer uit bij je....ook de keuken, zo rond het fornuis, gezellig!!!
    Succes met alles van de week, druk druk!!!
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er echt al gezellig uit. Wat zul jij zitten smilen als je even een rustmoment hebt.
    En de komende tijd zul je vast nog genoeg te doen hebben. Maar of dat nu een straf is....., dacht het niet.

    fijn weekend
    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet het er al gezellig uit in je nieuwe huisje. Morgen eerst een hoofdstuk afsluiten om alle energie in het nieuwe huisje te kunnen stoppen. Heerlijk vooruitzicht!!
    Ik wens je alvast heel veel sterkte bij de tandarts..
    Geniet van deze dag ☼
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet het er al gezellig uit!!

    Voor morgen veel sterkte

    Gezellige zondag

    Groetjes,
    Tamar

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal geweldig, als ik weer eens in de buurt ben, kom ik zeker even op de koffie, en jullie geweldige plekje bewonderen.
    De stofjes voor de gordijnen zijn helemaal geweldig.....eigenlijk is alles helemaal geweldig.
    Geniet er van, je hebt er lang op moeten wachten. Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi die planken in de keuken met het servies erbij! Wij zijn nu ook weer bezig in de keuken en kan niet wachten tot ik eindelijk daar planken heb om mijn terrines te showen.
    Waar staat je prachtige kast nu? Ook in de keuken? Had hem in je woonkamer verwacht :-)

    Ik kom gauw een keer kijken hoor! (en tegelijk wat ophalen natuurlijk..)

    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ziet het er ontzettend mooi uit! De engelenvleugels blijven prachtig! En je servies....kwijl, kwijl. Echt ontzettend mooi. Oh en al die kommen. Nou ja..je begrijpt dat ik er weg van ben. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat heb je snel gedaan, alles weer zo sfeervol!!
    Je mag wel een keer bij mij langs komen......;) Ik vind het geweldig bij je, je hebt ook van die mooie spullen en dat servies...
    Prachtig!!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey, ben ik weer.
    Nee ik woon niet in de buurt ik woon vlak bij "Jolandelijk"!!!
    Als je een keertje in de buurt bent.......
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sanne, wat hebben jullie dit alles snel en vooral erg mooi gedaan! je kent het huis niet meer terug joh. Fantastisch! heb je al een beetje dit-is-mijn-huis-gevoel? Succes met je drukke week, vooral de tandarts! Op naar de volgende blog.
    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat is dit mooi geworden en wat hebben jullie dit snel gedaan.

    Sterkte morgen!!
    Groetjes truus

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een sfeer en gezelligheid en zo snel! prachtig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een werk hebben jullie verzet en wat ziet het er prachtig uit. Vooral die regaal in je keuken geeft een mooie sfeer!

    Sterkte morgen en geniet van je huis!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd hoor,
    Het ziet er werkelijk schitterend uit.

    Heel veel geluk in jullie nieuwe huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Proficiat hoor.
    Het ziet er nu al heel gezellig uit.

    Heel veel geluk in jullie nieuwe huisje en ik hoop voor je dat het meevalt bij de tandarts.

    Groetjes,
    Toosje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. A: Wauw!!!
    B: vensterbanken??!! Ik ben erg nieuwsgierig hou dat gaat worden.
    C: wat heb jij mooie spullen
    D: gefeliciteerd, je boft maar met zo een huis.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Sanne, echt ongelooflijk hoe jij een mooie warme sfeer in jullie huis kan maken! Prachtig gewoon!! Wat je laatst bij je ouders had gedaan was ook al zo gaaf. Geniet er samen van!
    En succes binnenkort bij de tandarts...

    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen