maandag 7 februari 2011

ja ik was er al weer..roze

Ik kreeg allemaal mailtjes gister, sanne je houd toch niet van kleur en je bent zo stoer wat is dit nu..nou zie hier al mijn tintjes roze in huis. Zeker houd ik wel van roze, maar dan wel oudroze en niet teveel..af en toe een subtiel foefje roze..


Meerdere oudroze tinten, in de bouti op de bank, in de barok stoel en natuurlijk spitzen.
Ons hermelijntje die we al een tijdje hebben en onder een stolp staat had al een prachtige ketting om, nu vond ik zaterdag op de rommelmarkt een antiek kroontje met ingelegde steentjes..koningin hermelijn is geboren.



Zie hier het bewijs, stoer en roze gaan zeker wel samen!

Nog even een beetje reclame; mama is donderdag 17 febr jarig en om dit te vieren heeft ze de winkel open..normaal is dit alleen op zaterdag maar heb je nu niets te doen en heb je zin om tussen de prachtigste brocante te snuffelen (er staat ook weer een deel van mij bij) Ga dan Donderdag 17 februari naar Noorderweg 19 9621 bm Slochteren. Trek je niets aan van het bordje aan het begin van de weg van bestemmingsverkeer, noorderweg is je bestemming dus gas op de plank
Je kan bij haar terecht van 10:00tot 17:00 ze trakteert op verse appeltaart en warme koffie.

20 opmerkingen:

  1. ooh maar dit vind ik een super vleugje roze!!
    Ik krijg de neiging..... hihi
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's en roze mag van mij hoor.

    Groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jarig en appeltaart, mmhhhhhhhhhhhhhhh, wat jammer dat ik nou zo ver weg woon.
    Wij waren inderdaad ook al omgedraaid, bij dat bordje, maar dat gebeurd een volgende keer niet meer. Dan is het inderdaad gas op de plank en door naar het mooie winkeltje.
    feliciteer je moeder maar van mij, en dat roze........Prachtig samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi je vleugje roze.....tuurlijk kan dat roze !!! is okee hoor niks mis mee.......liefs fijne week van mij....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ZOET,ZOET,ZOET,maar O,zo mooi !!
    Het staat toch wel leuk hoor,mooi is dat Sanne,jaren terug had ik heel veel Oudroze,wat denk je....alles WEG haha....:-))
    Wat leuk,is Janneke jarig ?? 51 toch ?? whoeaaaa
    Jammer,..het is op donderdag,kan ik niet hé :-( was we gezellig geweest..
    Maak er maar een fijne dag van samen.

    lieve groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind het prachtig hoor tussen al dat stoere spul iets liefs..heel mooi
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor een vleugje roze ik houd er wel van.
    Gefeliciteerd met je moeder maar jammer zo ver weg anders was ik graag gekomen.
    groetjes Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ik in de buurt woonde, kwam ik even langs. maar ja....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig Sanne heb al gereageerd op al je mooie foto´s op Picasa. Meld hier ook eventjes dat ik ze hier weer bewonderd heb. Alvast van harte met je moeder! Woon helaas heeeeeeeeel ver weg dus het blijft bij een gelukswens...
    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het leuk met dat roze er bij, super!!
    Lieve groet,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleurtjes bij elkaar. Alvast proficiat met je moeder. Waarom liggen al die leuke adresjes zo ver weg. Heel veel plezier!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige romantische foto's.
    Alvast gefeliciteerd met je moeder.
    Het zal de 17e vast erg gezellig worden.
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie foto's en tsja..rose is toch echt ook mijn kleur hoor!
    Geweldig!


    groetjes van Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah wat is dat nou jammer, de 17de is de enige dag in die week dat ik moet werken!!

    Mooie foto's weer..
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi,
    wat leuk dat je even bij mij kwam kijken en bedankt vooor je leuke berichtje.
    Altijd even leuk om hier in Zweden die gezellige Nederlandse post te krijgen.
    Ik heb hier lekker even zitten smullen van al die prachtige foto´s van je. Wat heb je ontzettend mooi spul thuis staan, dat vleugje rose past prima hoor.
    Fijne dag nog.
    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nu ik heb het bewijs vandaag live gezien....
    Het rose staat er SUPER bij...helemaal top!
    Dank voor je gastvrije ontvangst, helemaal gezellig....zo gezellig dat ik je planken helemaal vergeten ben ;(
    Maar komt goed. Misschien kom ik wel naar je moeder nog, als het lukt met de tijd...dan plaats ik ze daar wel.
    Als je mams dat goed vind natuurlijk.
    Fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi rose is niet lelijk...mooi sfeertje hoor, fijne dag alvast..
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow sanne prachtige fotos...ben gek op dat zacht roze.. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Sanne, ich verstehe leider kein Wort in deinen posts, aber deine Bilder sind ein Traum.

    Alles Liebe
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen