zondag 6 februari 2011

Markt en verhuizing

Wat een enorm druk weekend.. we hebben gister op de markt gestaan..niet voor de leuk maar om van al die meukjes af te komen die niet mee hoeven naar het volgende huis..en geloof me dat zijn er nogal wat. Gelukkig ben ik heel wat kleding en boeken kwijt geraakt..Anton helaas wat minder dus die mag de komende week nog even flink marktplaatsen..
Nu kan ik natuurlijk niet op een markt staan zonder ook direct weer wat te moeten kopen..zucht..Kreeg dan ook snel te horen; we staan hier om op te ruimen toch?
Ik, die van stoer en sober houd word steeds liever..natuurlijk val ik nog steeds voor de industriële producten maar een tikkeltje frans er tussendoor kan ik niet meer weerstaan.


Ik heb natuurlijk niet alles op de markt gekocht, we zijn vandaag ook 3,5 uur onderweg geweest omdat Sanne een eettafel had gevonden die ze moest hebben..een oude franse uit een oud cafe..2 meter lang en natuurlijk veel te laag. Maar papa had al allerlei ideetjes dus dat zal wel goed komen :).. Ik houd het kussen zelf, dit is een heel oud processiekussen en de kleur past prachtig bij de bruine leren stoel en de bouti op onze bank..hij is zo mooi en vooral mooi oud.
Ik wilde ook wat flesjes zelf houden maarja, eerst maar eens kijken hoe en wat er allemaal meegaat naar het nieuwe huis :) De roosjes komen van een oude kroonluchter, ze zijn super om mee te decoreren. Daar mag ik 2 of 3 van houden en de rest gaat allemaal in de winkel.
Nu maar op zoek naar eetkamer stoelen..heb er nu sinds vandaag 4..en rond de tafel passen/moeten wel 6 of 8..tot nu toe allemaal crème wit en gestoffeerde barok stoelen dus nu op zoek naar een paar stoere modellen..
Tot dinsdag in de webwinkel? De foto's van de tafel komen snel..eerst maar even een manier bedenken om hem te verhogen :)
Fijne avond en fijne week!

Oja vergeet ik nog wat; mijn schoonzus ( zus van Anton ) is ook een blog begonnen. Ze is net getrouwd, is zwanger en hebben een prachtige boerderij gekocht waarvan ze ons nu de vorderingen gaat laten zien.
Gaan jullie haar ook volgen?

http://olliesdroom.blogspot.com

18 opmerkingen:

  1. Volgende keer even melden waar je op de markt gaat staan dan kan ik je misschien van de oude meuk...( leuke spullen) af helpen...;-)
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tipje,

    Ik heb ooit sjoelstenen onder een tafel geschroefd, zo was ie precies goed!

    Die flesjes zijn werkelijk super
    als je ze verkoopt, houd ik me graag aanbevolen

    Nog een gezellige zondagavond

    oh ja het plaatsen van je blog op alles brocante
    is bij mij niet door mezelf gedaan maar ik werd benaderd door degene die ook het artikel in de At home had geschreven.
    Dus nog even geduld, ik ben ervan overtuigd dat ze je zeker ook gaan benaderen want je hebt een heel leuk brocante blog

    Lieve groetjes,
    Tamar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er weer geweldig uit zeg. mooi dat kussen..succes met opruimen. ik ga even kijken op het blog
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi weer allemaal Sanne...ik ga even kijken op haar blog,......fijne avond ! liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, dat heb ik nou ook altijd, sta je op een markt of fair om spullen te verkopen en kom je met vanalles voor jezelf weer thuis!
    Mooie spullen en kleuren op je foto's, ik hou wel van dat (oud)roze!

    Groetjes en sterkte met de voorbereidingen voor je verhuizing!

    Jolanda (Rozet Brocante)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tolle Sachen wie immer,! ich werde den Blog besuchen! LG colores

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat jammer dat die tafel nou zo laag is! Ben er wel erg nieuwsgierig naar (en ga je hem verven?).

    Mooie flesjes!
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Sanne, wonderfull pictures.
    The post before....the feather quilt with roses....a dream!
    If you didn`t want it any longer......;-)))))))))

    Kindest Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOhh...mag ik je overgebleven porseleinen roosjes? ik heb er al een paar, ook aan een lamp maar ik zou er heel graag nog een paar willen...Mooie foto`s meid, echt mijn kleuren prachtig!

    Lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie spullen. Ik ben benieuwd naar je tafel. Je zal er vast wel een goede oplossing voor bedenken toch?

    Groetjes en sterkte met inpakken!
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal leuk zeg....ben dol op dit lieve ;0)
    En mooie kleurtjes......
    Heb je gemaild hoor.....hoor het wel.
    fijne week
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er helemaal super uit, prachtige kleuren.Ik ben je gaan volgen dan mis ik niks, je foto's zijn echt genieten geblazen. Ik heb zelf sindskort ook een blog, misschien vind je het leuk om een kijkje te gaan nemen.
    dewithbrocante.blogspot.com

    Fijne week en zeker tot een volgende keer!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heee Sanne,
    Ik had al een reactie geplaatst maar..weg of zo ?
    Wat heerlijk zoet al dat roze !! en dat bij jou,had ik noooooiit verwacht maar wat is het weer mooi.
    Iets doen hé met je mooie foto,s.

    lieve groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zucht! Wat een mooie blog! Leuke dingen gescoord, top! Wens je heel veel succes met al je drukke bezigheden!! Zet m op en tot de volgende blog....

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Sanne, the first, on the top.....light blue? Cream....with roses?
    Not the red one.

    Is it in the shop?

    Thank`s Sabinchen.-))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi hoor....
    En je hebt het huis dus gekregen. waarschijnlijk heb ik die post gemist.
    Gefeliciteerd dus, en wanneer is de oververhuizing.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je bent in ieder geval weer wat kwijt en hebt er voor jou mooiere spullen voor terug. Dat is toch ook mooi? Die stolp is geweldig, volgens mij wel groot toch? Komt die in de winkel? Bedankt nog voor je lieve reactie op mijn post over Bruno. Hij wordt morgen geopereerd. Ben gelukkig deze week vrij dan kan ik hem lekker vertroetelen. Ik hoe je op de hoogte. Liefs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sanne. die roosjes zijn werkelijk prachtigggg. groetjes Mam

    BeantwoordenVerwijderen