donderdag 16 september 2010

Peggy, handel & herfst

In een vorige blog toen ik getikt was, tikte ik Peggy. Het is me jammer genoeg niet gelukt om ervoor te zorgen dat Peggy een blog begint, wel heeft ze heel wat foto's gestuurd van haar huis. Ze zei dat ze geen foto's kan maken maar dat vind ik de grootste onzin!
Het zijn stuk voor stuk sfeerplaatjes! Ook is Peggy een grote klant van mij en was het voor mij heel leuk om allemaal spullen uit mijn eigen webwinkeltje weer te zien!!

Hier zijn geloof ik wat vaasjes van mij.. ik vind witte inrichtingen heel mooi! Het is voor mij niets omdat ik van sober en ruig houd maar vind het prachtig om bij een ander te zien! En natuurlijk ben ik ook dol op haar servies haha.

Zucht, die diepe terinne!

Ja de hartensteekvormpjes, de bakvormpjes komen ook bij mij weg hihi. En herkennen jullie nog wat? Ja inderdaad, Peggy was 1 van de gelukkigen die er op tijd bij was toen ik de drie zinken kannen verkocht. Vind de rechterfoto echt een plaaaatje, net een foto uit de Jeanne D'arc. Er hangt zo'n rust.

En ja hoor, ook het bernadette prentje, het rozenkransjes en de vaasjes komen bij me weg..wat een eer wat een eer ..
Als ik het prentje zie, heb ik nog wel een beetje spijt dat ik hem verkocht hebt hihi.

En ja, ook het blik en de bakvorm komen bij me weg. Ik vind Peggy's stijl heel leuk, het wit, kant, glas gemixt met het stoere van metaal etc! Wat nou, ze kan heus wel foto's maken!!


Dit was dan eerst het kijkje in Peggy's huis, ik vind het hele leuke foto's en hele leuke spullen..moet ik natuurlijk ook wel zeggen als het meeste bij mij wegkomt haha. Nee serieus, leuk sfeertje, leuke ideeën, niet alleen maria's onder een stolp maar ook vaasjes en prentjes, helemaal geïnspireerd weer:)Dankjewel PEGGY!

Natuurlijk komt er zo weer wat handel online, maar het gaat vandaag allemaal een versnelling lager, na 2 weken op zieke kindjes te hebben gepast kan het natuurlijk niet anders dan dat je zelf ook ziek word.. Ben snotverkouden, hang de hele dag boven kokend water met VIXXXX en zit dan weer te zweten en dan weer te rillen. Weet van gekkigheid niet wat ik moet. Gisteravond heb ik gelukkig hele leuke afleiding gehad van Gea van Gstyle. Zij kwam een kannetje terug brengen die ze had geleend voor de shoot van Ariadne @home, en dan moet je natuurlijk ook even de winkel in he..dat kan niet anders..Ook dochter Sharon, heeft weer wat leuks gekocht. Wat hadden we een lol daarboven op dat zoldertje. Later toen ze weg waren, vroeg Anton of we soms een spin of muis hadden gezien dat we zo gilden...WOEPS :$.. haha..


Mooie handel he! Helaas dames, het gewei is al verkocht aan Gea, die kreeg ze geloof ik van haar dochter(s) voor haar verjaardag..

En dan zie je al die kerst en herfst spullen alweer onder je neus doorgaan, heb het 2 week kunnen uitstellen, maar dinsdag hield ik het niet meer. De herfst moest nu ook maar in huis komen!!




Mannen, vrouwen, meiden, dames..alvast een heel fijn weekend..ik ga dit weekend voor het eerst naar het buitenland voor een markt. Nu maar hopen dat het wat is hihi!!
Denken jullie er allemaal om, dat de nieuwe website van Johan van dewoonwinkel.nu morgen de lucht ingaat? Allemaal "nieuwe" leuke spulletjes dus!!
En iedereen die op me gestemd heeft bij de webtop20 heel erg bedankt, ik ga nog even verder zoeken naar mensen die op me wil stemmen want ik wil toch wel (competitief als ik ben)bovenaan staan hihi.
Fijn weeeekend!

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuk huis, helemaal mijn smaak. ik heb veel vergelijkbare spullen en heb hier weer leuke ideeen opgedaan! Ik begrijp dat ik ook eens bij jou moet komen shoppen dus...
    groetjes, Karin en veel succes dit weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sanne EN....Peggy !!!

    Wat PRACHTIGE foto,s !!!!! en wat een mooie stijl in huis !!!
    Wit hé,.... ja dat vind ik prachtig maar dan wel lekker verweerd.
    Maar ik ben hier drie mannen in huis en die vinden dat STERIEL,ziekenhuissfeer zeggen ze dan,haha...
    En Sanne... je Herfst foto,s...ooohhhh weer ZO mooi !!!!
    het begint nu bij mij ook ineens te komen,jij steekt ons toch weer aan met je mooie foto,s meid !!!! Super !!!

    Groetjes van Dicky Marie

    "De Lorelei Brocante""

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's van Peggy en inderdaad een eer meis dat ze zoveel bij je kopen, je hebt gewoon ook erg leuke spulletjes !

    Ik ben weer helemaal blij met m'n bakplaat , staat alweer vreselijk mooi te zijn op de kleine tafel .
    De flesjes zijn ook super , heb de grootste in een ander hoekje gezet met wat meer glas , ben heerlijk aan het rommelen geweest dus.

    Ik vond het ook erg gezellig gisteren en Sharon ook , die heeft haar Maria met het stalraampje die ik al had in een hoekje op de vensterbank gezet en dat staat echt super joh.

    Nou , tot de volgende keer maar weer, beterschap !
    lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewoon ... heerlijke sfeerbeelden! Tot gauw, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu hopen dat je niet echt ziek wordt dus.
    Enne Peggy kan zo een blog beginnen hoor, prachtig....
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastic!!! stopping at your blog is always so charming!!!! regards!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie foto's ik zeg we hebben er een blogger bij! toch?
    veel plezier op je eerste buitenlandse markt
    en tot gauw
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou die Peggy mist heel wat hoor......wat een mooi huis zeg !! ze kan ook nog meedoen met jdl hoor!!! jammer dat ze geen blog wil beginnen....fijne avond ....liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de foto's van Peggy ook prachtig! En ze heeft hartstikke leuke spulletjes en sfeerhoekjes! Ik hoop dat ze ook gaat bloggen!
    Wat leuk dat je naar het buitenland gaat voor een markt! Lijkt me super! Ben erg benieuwd naar je nieuwe aanwinsten!
    O ja, ik maak volgende week, denk ik, een foto van de schaaltjes in de badkamer! ;-)
    Hugs van, Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Sanne, en ook ik was een van de gelukkigen die zo´n mooie zinken kan wist te bemachtigen, zag em bij Yvonne en ben toen gelijk in jouw webwinkeltje gaan kijken. Gister kwam ie binnen en hij staat intussen al te pronken met een grote bos eucalyptus (foto´s volgen nog). Beterschap en een fijne avond nog, groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Peggy heeft een prachtige smaak en inrichting. Leuk om zoveel Sanne-spulletjes terug te zien. Prachtige regaal heeft ze hangen!
    Beterschap en veel plezier op de markt dit weekend.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sanne, Ik woon niet in de buurt van Zuidlaren.. We waren op bezoek bij Angelique.
    Wij wonen in Apeldoorn...
    Maar het was wel even gezellig om daar te kijken..
    Gezamenlijke interesse is altijd leuk.
    Jammer dat we elkaar niet hebben getroffen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi good morning, after seeing your pics I ran last Saturday and I bought a small glass vase!! You give me always such nice inspirations!!!

    BeantwoordenVerwijderen