maandag 20 februari 2012

Inspiratie

Vandaag keek ik eens in mijn moodmap op de computer. Ik heb 1 op de computer met mooie plaatjes van internet en heb 2 gewone waar knipsels uit tijdschriften etc in gaan.
Ik wil wat foto's delen van internet waar ik de bronnen niet meer van weet maar wat ik prachtig vind!















































Ik heb nog veel meer, maar dat is voor een volgende keer.
De plaatjes inspireren me door de manier van stylen, de producten maar ook de fotografie. Hoop ooit nog op zulke mooie plekken te komen en zulke plaatjes te kunnen schieten.

Fijne week!

11 opmerkingen:

  1. Wanneer mag ik komen logeren!!!!!!
    Met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar voel ik mij ook wel thuis, mooie plaatjes zeg. Krijg je inspiratie van...
    groetjes Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie verzameling, geeft inderdaad inspiratie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh die keuken met de koperen pannen waaah!!
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een voor één prachtige plaatjes, ik krijg hier heerlijk veel inpsiratie van en dat heb ik even nodig want ik ben er door:-)

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He leuk, ik doe dat ook en zie er verschillende voorbij komen die ik ook opgeslagen heb. Ik zie er wat van Countryliving en JDL. Heerlijk genieten hoor.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prachtige foto's en ik vind ze ook allemaal mooi. De styling is geweldig....je krijgt er echt inspiratie van....groetjes Marjon

      Verwijderen
  7. Prachtige foto's heb je verzameld!
    Ik heb ook zo'n mapje in mijn pc, woon ideeën heet dat mapje en ik mag er altijd graag even in terug kijken.
    Sommige foto's die je geplaatst hebt herken ik wel zoals dat mini huisje.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  8. morgen du liebe
    ach deine fotos sind ein trauuuuuuuuuuuuum sooooooo schön.
    und das beste ich komme mit nina dich besuchen schon sehr bald.
    freue mich riesig dich kennenzulernen.
    herzlichst daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk plaatjes kijken!!! Lekker veel met wit, en goed oud! Bedankt weer voor de inspiratie die je hier van krijgt. Ik zit meteen weer vol ideetjes...
    Groetjes, Elian

    BeantwoordenVerwijderen