zondag 16 oktober 2011

bekend

Hah, las ik daar na een tip het stukje over jeanne d'arc living in het dagblad van het noorden..en wat zie ik op de foto..mijn tafeltje..naja niet meer van mij natuurlijk maar komt hier uit de winkel..Zo grappig om terug te zien.
Ik kan het hele bericht niet helemaal vinden maar hier een klein linkje
http://www.dvhn.nl/wonen/woonnieuws/article8518371.ece/Noordelijke-countrystijl-met-Franse-twist-in-Vledder

toch weer leuk om iets van jezelf terug te zien..
ben de laatste tijd een beetje inspiratieloos qua bloggen maar heb van de week een aantal mooie foto's bij mama gemaakt die zal ik eens even plaatsen.
Fijne week!

2 opmerkingen:

  1. Dat is toch een opsteker Sanne, 'ze' vinden je spullen mooi! :))
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zeg...kan je trots op zijn hoor..je tv kast is een plaatje hoor..
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen