zondag 11 juli 2010

Warm


Yes, eindelijk bloeit onze zwarte stokroos.
Mijn vriend geeft niet heel veel om bloemen.
Maar dat je ook zwarte bloemen had, dat wist hij niet. Dus die moesten er komen. Vorig jaar gepoot maar hij deed helemaal niets. Gelukkig kwamen er dit jaar wel allemaal knoppen in. En nu staat hij vol in bloei. Toch wel mooi zo'n bijna zwarte bloem!

Ik was van plan om vanochtend na de jacht, waar ik overigens niet echt ben geslaagd, spullen op mijn website te zetten, dit moet toch maar even wachten tot vanavond. Voor het voetbal aan natuurlijk.
Vanavond dus, spullen van mijn moeder(nuzzelspul) en mij. Waaronder; frans ledikantje, apothekerspotten en serviesgoed.

8 opmerkingen:

  1. wauwwww een zwarte !! mooi hoor!! bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog.....en ga kijken vanavond...dat bedje !! zo leuk.....weet je al wat het kost??? lieve groetjes Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat prachtig zo'n zwarte stokroos! Zijn deze moeilijk te vinden?
    Ik houd je website in de gaten hoor :-)

    Zijn jullie vandaag ook in Annen geweest?
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi he :)

    Ja, was net niets :( loop er altijd al heel vroeg.. Jullie ook? Als je daar een keer weg komt, kun je daarna langs Ditjes en Datjes in Zuidlaren! Ze is er meestal vanaf 10 uur!

    De stokrozen zijn niet moeilijk te krijgen, deze heb ik of van Tuingoed Foltz Meeden(een echte aanrader!!) of van Life and Garden (Appingedam)

    Ps; ga nu beginnen met spullen online zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja wij waren er ook! Om 10:15 aangekomen, wel wat leuke dingetjes gekocht. Ik vond het een leuke markt..maar ben dan ook niet veel gewend.

    Tuingoed Foltz ken ik, zit hier vlakbij en wel eens geweest, die ander ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow, was er misschien toen nog wat bijgekomen.. Normaal staat het hele grasveld vol, nu buitenom 2 rijtjes :(

    Misschien weer te vroeg weggegaan haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo ,
    leuk dat je even reageerde op mijn blog en ik woon idd heel dicht bij je.
    Je hebt leuke spullen dus ik ben zeker van plan om eens een keer langs te komen om even te snuisteren .

    Fijne week verder , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bijzonder altijd weer die zwarte bloemen. Vaak moet je de stokrozen na een aantal jaren wel weer opnieuw zaaien, ze krijgen hun oorspronkelijke roze kleur weer terug. Maar wie weet behouden die van jou de zwarte kleur in de loop van de jaren.

    Fijne week en geniet van de stokrozen, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He mooi die stokroos. Ze zijn 2jarig dus logisch dat ze het eerste jaar niks doen :) Waarschijnlijk krijg je nu elk jaar bloemen, schitterend hoor ♥ (En ja, ieder zoveel jaar opnieuw zaaien ivm kleur enzo ;) )

    Zit niet zi ver van je af, ik woon in Drenthe :)

    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen