maandag 7 november 2016

#Inspiration

Inspiratie

Afgelopen week kwam het nieuwe boek van Hans Blomquist bij ons binnen. Ik ben groot fan van zijn stijl. Soms verfijnd en soms ruig.

Het nieuwe boek heet: In the mood for colour en staat bomvol inspiratie voor iedere stijl. Zo vind je in het boek foto's van kleur, crème tinten, stoer, romantisch en niet te veel tekst, wel veel mooie foto's. Precies waar ik van hou.






Ik raakte ook geinspireerd en richtte onze woonkamerkast anders in.





Fijne week!


6 opmerkingen:

  1. Wat is dat oud wit toch mooi !
    De startpagina van jouw webshop ziet er prachtig uit !
    Fijne dag ,
    christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Sanne
    Ga het nieuwe boek zeker bestellen
    Bedankt voor de tip

    Groet Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige inrichting in je kast, mooi dat een nieuw boek zo kan inspireren.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben ik blij dat ik nog een boekenbon heb, bedankt voor de prachtige foto's en de tip, groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inspirerende foto's uit het boek. Mooi! Je kast.

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen