woensdag 27 februari 2013

spulletjes


 Het is weer gelukt, ik heb weer 2 van deze beauty's gevonden, uren werk op gehad.. veel pijn gehad en veel blaren maar, nr 1 is verkocht en nr 2 mag bij ons blijven. Ze zitten heerlijk. De vering is ooit al een keer gerenoveerd. Het zijn echte kopje thee stoeltjes.

It worked again. Found this beauty's.. 2 of this chairs. Kept one for myself and sold already one in the shop.
You can relax in the chairs, the sitting is so wonderful strong.

Ook vond ik deze enorme grote koffie bus. Het is een joekel (kijk maar naar de pop ernaast) Nog niet zeker of hij mag blijven of in de shop gaat.

I also found this huge coffee can. Its massive. Im not sure if it may stay or has to leave to the shop.

Zo mooi, oud en nieuw samen (de witte betonnen kandelaar is nieuw, van ptmd) Ik vind de kleuren zo mooi samen.

Just wonderful, old and new together (the white one is new) Love the colors!

En dit was een echte verrassing. Deze duifjes vond ik 3 jaar geleden al mooi. Maar de mevrouw wilde ze niet kwijt. Nu na 3 jaar en 2 eigenaars laten ben ik alsnog eigenaar geworden. Ik denk dat ze nooit weer weg gaan. Ze passen qua kleur ook perfect bij  mijn antieke pauw.

And this is a real surprise, i loved them already 3 years ago. And now there mine :) I think they will never leave me again.

Een fijne week en alvast een fijn weekend!
A nice week and a nice weekend!

8 opmerkingen:

  1. Zelfde als op pinterest !!,...mooi hoor !! die kandelaar er achter is ook prachtig !!...fijn weekend....liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige spullen weer!!! Ik heb weer genoten ervan!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie aanwinsten!! Genieten....gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie stoel.
    Ik wil wel maar mijn man..... :-)
    De duifjes waren dus echt voor jou bestemd.
    En je ziet het ze zijn gekomen.
    Prachtige spulletjes .

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een prachtige spullen....het koffieblik....geweldig! Ook die duifjes....nooit meer weg doen!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fantastische stoel, waar zou die ooit gestaan hebben, wie heeft er op gezetten..........zo leuk als voorwerpen een geschiedenis hebben......lekker wegdromen met een kopje thee erbij.
    Geniet ervan.
    Liefs,
    Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een moois! Ik vind dat blik echt geweldig!! En die stoel ook, trouwens, echt een bijzonder exemplaar. Alle blaren waard, denk ik zo!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maak je de zeteltjes zelf op? Waw, daar durf ik nog niet aan beginnen. Zoals je misschien al weet, werk ik vaak met Miss Mustard Seed's Milk Paint. Miss Mustard Seed maakt ook zetels op, vaak met oude Europese graanzakken, en schrijft tutorials op haar blog. De moeite waard om te bekijken als je er zelf in thuis bent.

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen