zondag 17 februari 2013

Huis

We zijn al een tijdje op zoek naar een leuk huis. Maar geen idee in welke prijsklasse we konden kijken.. Nu hebben we gister de hypotheekadviseur op gesprek gehad. Erg interessant en duidelijk. Nu kunnen we wat gerichter gaan zoeken. Ik heb iig ideetjes genoeg voor een nieuw huis. Nu nog de ruimte ;)

Ik weet de bronnen niet meer want alle fotos komen uit mn moodmap








Ik wens jullie weer een fijne week, ik ga een moeilijke tegemoet..sinds gister gestopt met roken en het valt me erg zwaar.. maar doorzetten, kan zoveel leuke dingetjes kopen voor dat geld.. ;)
Vanavond weer nieuwe artikelen online at 20:30 www.serviesenbrocante.nl

15 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n moodboard vol met mooie inspiratie.
    Wat een leuke tijd om op zoek te gaan naar een andere woning.
    Ohhh.....sterkte met je stoppoging, ik ben sinds begin oktober gestopt en natuurlijk zijn er momenten dat ik het mis, maar dat valt in het niet bij wat je er voor terugkrijgt en dan heb ik het nog niet eens over het geld.

    Fijne week en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw wat een leuk moodboard, dat word nog moeilijk om straks keuzes te gaan maken. Maar wel super leuk en spannend, hoop dat jullie gauw vinden wat je zoekt. Heel veel sterkte met het stoppen je kan het.

    groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, zo een moodboard. Suc6 met zoeken naar een huis

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! En heel veel succes de komende tijd! Je kunt inderdaad heeeeel veel leuke spulletjes kopen van dat geld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat jullie nu weten hoe je er financieel gezien voor staat.. maar ik vrees dat de huizen van je moodmap toch wel iets boven jullie budget zijn :)En sterkte met het niet-roken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om te weten waar je naar kunt kijken en wat binnen je bereik ligt. Als ik de foto,s zie, dan denk ik vertrekken naar Frankrijk, of zorgen dat je je nieuwe stekje in deze sfeer kunt inrichten. Misschien dat laatste, verhuizen naar Frankrijk is wel heel rigoreus, tenminste als je ook van Holland houdt en je hecht aan je vrienden.

    En zet hem op he, voljhouden met het NIET opsteken van een rokertje.

    groten Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie plaatjes, leuk om nu gerichter te kunnen zoeken. En volhouden hoor, even doorzetten en dan ben je blij dat je er vanaf bent. Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag, ik heb net je blog gevonden. Wat een mooie sfeerplaatjes. Wat onzettend leuk om een huis te gaan zoeken. Je zult vast wel een mooi profiel hebben van wat je zoekt. Er is genoeg.

    Vind je het leuk om te lezen over Frankrijk.....................kom dan op mijn blog kijken. Ik neem je mee op al mijn reizen. Hartelijke groeten, Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lijkt me het heerlijk een nieuw huis inrichten.
    Ik weet al hoe het gaat worden.
    Helaas geen nieuw huis.
    Lees ik toch gewoon met jou mee.
    Een goede week en sterkte met het stoppen met roken.
    Dat zal beslist niet makkelijk zijn.
    Lieve groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie plaatjes zeg! Heel veel succes met het uitzoeken van een huis waar je al je ideeën kwijt kunt!
    Ik ga je volgen.

    Groetjes,
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige plaatjes! Sterkte bij het stoppen met roken.

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige foto's. Vooral die eerste foto,die kamer waar nog niets in staat daar zet je toch gelijk in gedachten je spullen neer!!
    Succes bij het stoppen met roken!
    Groet,
    Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige foto's van landelijke huizen met grandeur!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ken je Nancy Fishelson? Ik heb er een Pinterest-board over gemaakt. Doet me vaak denken aan jouw stijl, waarschijnlijk door de houten paardjes.

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen