zondag 29 januari 2012

Weekendje weg

Ik was het al een tijdje van plan. En nu moest het er toch echt van komen aangezien ik komende weekenden alle zondagen moet werken.. een weekendje Enschede. Anton heeft 8 jaar gestudeerd in enschede en daar in een huis gewoond met nog 2 jongens..In de tijd dat ik nog op school zat ging ik vaak een dagje(of wat tussenuurtjes) heen. Na dat Anton zijn studie had gehaald en bij mij kwam wonen (4 jaar geleden) zijn we nooit weer heen geweest. We misten het beide.
Dus een maandje terug heb ik zijn huisgenoot gemaild voor een data en dit was dus dit weekend. Ik heb niets tegen Anton gezegd alleen dat hij dit weekend vrij moest houden en dat ik hem vrijdag om 5 uur van zijn werk zou komen halen.

Ooh wat heeft hij de hele reis gegokt en gegist en wat had hij het moeilijk.. en ik ook aangezien hij een paar keer raak gokte..Tom tom hielp mij gelukkig nog eens flink mee aangezien we zomaar een bizarre route reden waardoor hij het niet door had..en ik me afvroeg of we nog wel op de goeie plek zouden aankomen.

We hebben een ontzettend leuk weekend gehad, natuurlijk na een rommelmarkt en wat kringloopwinkels geweest (dit viel nog al tegen) lekker in Enschede geshopt en uit eten geweest bij "onze" griek. Het was een zeer geslaagd weekend. Maar wat ben ik blij dat ik weer in mijn eigen bed mag slapen ipv een matje op de grond.

Nog even een foto van de mama van de puppys die als het goed gaat volgend weekend ter wereld komen. Ze is tonnetje rond maar o zoo lief. Zelfs met blaffen hoor je hoe zwaar ze het heeft..dat ze minder lucht krijgt..



Voor diegene die belang hebben bij een puppy van deze schat ( viola? dicky?) mail me even voor het emailadres van de eigenaresse. Ze weet nog niet hoeveel er in zitten maar grote kans dat ze nog een voor je over heeft.

For the one who wants a pup from this darling (viola?dicky?) email me for the email from the boss. She doesnt know how many pups she is gonna get but big chance there is one for you.



Fijne week..morgenavond nieuwe spullen online
Daaaag

3 opmerkingen:

  1. Hé wat leuk! was je bij mij in de stad!
    Ennuh de griek aan de oude markt misschien?? of de korte Haaksbergerstraat.
    Wat leuk als je zo hoort dat jij er zulke leuke herinneringen hebt.
    Fijne avond en nog even nagenieten!
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh...wat een schatjes allemaal daar in je mandje, de één nog aandoenlijker als de ander. Zo heerlijk nieuwsgierig dat ze al zijn hè?

    Groetjes, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je Anton kon verrassen met een uitje naar 'zijn' stad! Spannend hoe het zal gaan met de pups.. en dan moet je straks kiezen...
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen