woensdag 25 mei 2011

Fair

Afgelopen weekend was een heftig weekend, vrijdag eerst naar Leeuwarden geweest om Johan te helpen met het inrichten van zijn nieuwe winkel (zie vorige post) en toen zaterdag en zondag zelf op Orvelte staan. Ik had hier al een hele tijd zin in.
Zaterdag was het weer prachtig ik ben zelfs verband, gelukkig viel dit bij thuiskomst wel mee.
Veel gezellige en vrolijke mensen en veel bekenden :)


Zaterdag stond ik met mama wat natuurlijk altijd gezellig is, zondag stond ik met Anton.
Helaas begon de dag met regen regen en nog eens regen..De fair begon om 10 uur maar om half 11 durfden wij pas ons zeil eraf te halen, gelukkig werd het smiddags weer mooi weer.
Het was een geslaagde fair. Op naar de volgende!

Heb je Hemelvaartsdag of weekend nog niets te doen?
Ga dan gezellig brocante woonshoppen bij de woonwinkel.nu..
Totaal nieuwe winkel


Voor meer info ga je even naar www.dewoonwinkel.nu
Straks nieuwe advertenties online want vanavond gaan we weer op jacht naar handel...
Fijne week en geniet van het mooie weer!

9 opmerkingen:

  1. Mooie plaatjes van een zonnige fair met super spul. Het is zo jammer dat jullie, Johan en jij, zover weg wonen. Ik zou graag een keer komen. Misschien in een vakantie maar wat plannen met manlief! Kan je nu wel eventjes uitrusten deze week? Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat de fair een succes was; de foto's zien er ook super uit. Succes met de jacht naar handel, we zien al het moois tzt wel weer verschijnen.

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kraam hadden jullie. Jammer van het weer op zondag maar dat was toch ook nog aardig bijgetrokken. Helaas is het voor mij iets te ver weg om hemelvaartweekend naar het voor mij hoge noorden te komen. Eind juni ga ik met een vriendin een weekend naar Groningen. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil wel naar die winkel, maar plan het dan wel een keer met meerdere winkels op een dag. En misschien met een B&B erbij.

    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kraam met spullen hadden jullie staan!! En je eerste stylingklus is goed geslaagd!! Mocht ik eens in de buurt zijn dan ga ik zeker even een kijkje bij Johan nemen ( en bij jou natuurlijk!!)
    Liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waarom zijn al die leuke fairs en woonwinkels allemaal zo een eind bij ons uit de buurt...

    Lieve groet vanuit het mooie Limburg,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had je andere bericht nog niet eens gezien, dat is mooi geworden bij Johan. Leuke spulletjes zeg! Had je niet de neiging om alles te kopen??

    En de fair was geslaagd inderdaad, jammer dat het zondag regende.. Je stand zag er prachtig uit.

    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gezellige stand zeg, hoop dat je goed verkocht hebt.het weer zat in ieder geval mee.
    Super die eerste klus, ik heb wel alles gelezen, maar heb er een tijdje uitgelegen.
    Fijne dag nog, groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Sanne,

    wat een leuke opdracht zeg daar bij de Woonwinkel !! Dat was zeker wat je laatst bedoelde dat er iets leuks in het vooruitzicht was......

    Je hebt het geweldig leuk aangekleed hoor , echt mooie spullen had je ook tot je beschikking , was zeker een walhalla voor jou he ....

    Je kraam op de fair zag er ook weer super uit , heerlijk sfeertje hebben jullie daar weer neergezet .

    Fijn weekend alvast , groetjes Gea

    Nou ik wens je al

    BeantwoordenVerwijderen