maandag 23 mei 2011

1e stylingklus

Yess, toen was het zo ver, ik mocht Johan van De Woonwinkel in Leeuwarden helpen. Hij heeft een prachtige loods gevonden om zijn producten te verkopen. Ik mocht helpen met inrichten, ik heb het eerst bij 1 ruimte gehouden. De landelijke kamer. En hoe leuk is het om in te richten terwijl je alles echt alles wat je nodig hebt en in je hoofd hebt ergens vandaan te kunnen halen. Johan heeft een geweldige voorraad, elke keer als ik bedacht het zou leuk zijn om dit daar te doen toverde hij het te voorschijn.

Zo trof ik het aan, een heleboel prachtige spullen..sopje erbij..anton in de buurt, johan aan het rondsjouwen..nou kom maar op.





Ik besloot om de ene kant (links) een beetje woonachtig te maken en de andere kant keukenachtig. Dit kon natuurlijk perfect met al die keukenspullen die Johan heeft. Tussen de middag even pauzeren met een lekker patatje.





Het was een hele leuke dag, na die tijd zijn Anton en ik nog de stad in gegaan want het was 20 mei en dat betekende dat we 6 jaar samen zijn. Het was gezellig, leuk maar ik was blij toen ik op bedje lag. Zaterdag en zondag heb ik op Orvelte gestaan daar later nog foto's over.
Fijne week! Vanavond nieuwe artikelen online

13 opmerkingen:

  1. wat leuk dat je Johan hebt geholpen!!!
    picasa rules!!!!

    heerlijke foto's!!!

    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit.. en zoveelleuke spullen, ik denk dat ik binnenkort toch maar eens een ritje naar Leeuwarden moet gaan maken....
    Leuke foto's
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke klus; geweldig om iets gezelligs te maken met zoveel prachtige spullen.

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je Johan mocht helpen.
    Ik zie ook zoveel mooie spullen staan, dus deze vakantie maar eens naar het hoge noorden afreizen.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar kan je je hart wel ophalen, ziet er geweldig uit. Leuke foto's ook.

    Lieve groet,
    Yvonne
    www.metbrocantlabel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf zeg dat je Johan mocht helpen. En hij moet blij zijn met jou. Want wat heb je het gaaf ingericht. Ik geloof dat je daar helemaal uit je dak bent gegaan met zoveel en zulk mooi spul! Van harte gefeliciteerd met jullie 6 jaar.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk en mooi gedaan !! Sanne.....kom je ook even naar mijn eerste keer kijken??? hahahhha!!...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk Sanne dat je dit mocht doen. Misschien volgt er wel weer meer uit! Lijkt me ook heerlijk als je al die mooie spullen maar voor het grijpen hebt. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 6 jaar samen..gefeliciteerd! En wat een leuke klus! De winkel van Johan, goed idee om een woon-en een keukenkant te maken!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je je zo uit kon leven!!
    je hebt er echt iets moois van gemaakt met al die mooie spullen!1
    groetjes Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zo'n klus zeg!! Je hebt er wat moois van gemaakt..!

    Groetjes, Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt flink je best gedaan. Het ziet er fantastisch uit.

    Groetjes van Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heerlijk wanneer je met zulke leuke spullen aan de slag kunt! lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen