donderdag 7 januari 2016

Character

Zo blij! Hoe vinden jullie deze. Al een flinke tijd op zoek en toen ik zocht naar wat anders kwam hij ineens voorbij. Ook nog gewoon af kunnen halen in Groningen. Ik zocht al de hele tijd een warme witte ijzeren letter. Dat is niet makkelijk, vaak komen ze kil over, of lijkt het wit maar zijn ze tegen een witte muur ineens grijs. Ik heb er een paar kaarsen in gezet en ben erg benieuwd hoe dat lijkt als het donker is. Ik moest er wel een tafel voor op offeren, ben benieuwd of ik die ook ga missen met fotograferen. Blij!!


19 opmerkingen:

  1. Wauw echt super mooi en orgineel ipv al die houten of lichtgevende letters ;)
    Vind de muur ook erg gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Idd en ik ken ze ook niet zooo groot ;)
      de muur wil ik eigenlijk nog een beetje verder, maar dat is meer een klusje voor de zomer ;)

      Verwijderen
  2. Stoer! Lijkt me prachtig in kaarslicht...evenals je mooie muur, echt gaaf!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ben zeer benieuwd hoe het gaat lijken met de kaarsen aan. Eerst weekend werken, zondag avond maar even uitproberen
      Fijn weekend

      Verwijderen
  3. Ik heb het al eerder gezegd op FB, maar ik doe het graag nog eens: Een super vondst! Past prachtig in jouw interieur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, heel mooi, wat een stoere letter zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gigantisch zeg, zo'n letter. Tsja, het is geen tafel. Ik hoop dat je die niet al te veel gaat missen.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, how wonderful.
    Happy that i found you.
    Nice greetings from austria your new follower
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I saved it as a favorite it to my bookmark site list and will be checking back in the near future. Take a look at my website as well and tell me what you think.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Here elaborates the matter not only extensively but also in detail. I support the unique point. It is useful and benefit to your daily life.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I am extremely impressed along with your writing abilities and also with the format in your blog. Stay up to the excellent high quality writing, it's rare to find a nice weblog like this one these days.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I can see that you possess a degree of expertise on this subject, I would like to hear much more from you on this subject matter – I have bookmarked this page and will return soon to hear additional about it.

    BeantwoordenVerwijderen