woensdag 23 januari 2013

Wespentaille

Jaja, en toen was ik ook de trotse eigenaresse van een wespentaille paspop. Ruby staat inmiddels alweer te koop in de webshop want helaas kan ik niet alles houden.. Zolang ik nog geen corset etc voor mn wespentaille heb vind ik haar mooier op tafel dan op haar poot. Nu dus maar zoeken naar een geschikt corsetje.. maar het heeft geen haast. Ze is zo al mooi!

O yes, and now im the owner of a wasp waist mannequin. Ruby is for sale at my webshop. I cant keep them all. As long i dont have a corset for the wasp waist she stands on the table. When i find a corset she well get back on her leg. But no rush, she is already beautiful like this.





14 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtige items en foto's laat je ons weer zijn, echt genieten!! dankjewel
    Hartelijke groetjes, Tamar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze dame prachtig!!!

    Fijne avond X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty, geweldig
    groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh die stoeltjes! Die lijken erg op de mijne (eigenlijk van de oma van mijn man geweest :)). Toen mijn moeder ze de eerste keer zag, vroeg ze 'ge gaat die toch opnieuw schilderen?' Nee dus, ik vind het juist mooi zo :-).

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige blog heb je! Ik ga je volgen!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. BEAUTIFUL!! I love your pictures<3
    Have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat maak je prachtige foto's. Ik ben heel benieuwd naar je boek!!
    Liefs,
    Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow!!! The photos are really great! It looks very modern.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I wіshed-foг more content articles could be аs enlightening аs thiѕ one.

    Dο me а favour, do not еveг
    change your агticle ωriting sуle, Ι аdore
    it! Thx

    Have a look at my sіte :: Women

    BeantwoordenVerwijderen