donderdag 24 mei 2012

Zon

Oh wat een heerlijk weer hebben we de laatste tijd, eindelijk kunnen we genieten, buiten zitten en de tuin zien bloeien, iets wat ik vorig jaar niet heb mogen meemaken .. alleen achter het raam van de woonkamer ivm de regen..
ik krijg altijd volop inspiratie van dit weer en ben veel buiten bezig. Deze week al 2x verbrand, ook al smeer ik me in en in en in. Loop op het moment de post voor mijn schoonmama omdat die een weekje op vakantie zijn.. nou en dan kun je smeren wat je wil maar als je 4 uur post loopt in de brandende zon merk je het wel..
Verder voor de winkel weer weinig kunnen vinden, de prijzen worden steeds hoger en ik word steeds kieskeuriger, wil speciale dingen in mijn winkel, niet iets wat iedereen al heeft..maar dat is hier in het noorden niet heel makkelijk. Daarom  over een paar weekjes maar weer naar het buitenland.
Hier nog wat foto's van spulletjes in huis en voor de webshop..met een heerlijk zomers (pastel) tintje.. Helaas krijg ik de foto's nog steeds niet weer naast elkaar, maar dit vergeven jullie me vast wel. Alvast een fijn pinksterweekend en goed insmeren!!









4 opmerkingen:

  1. Very nice photos !

    Have a nice day.
    Hilsen from København

    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige aanwinsten heb je weer op de kop getikt.
    Wat heerlijk hè dit bijna zomerse weer, daar hebben we toch lang op moeten wachten...dan nemen we het insmeren maar voor lief.
    Fijne dag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien af en toe een rommelmarktje meepikken?? Ik vind op de rommelmarkt altijd wel wat. Mooi zeg die witte bank met dat pastel erbij. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie wollen(?) plaid en de kleur ecru, wolwit is ook mijn favoriet. Ik begrijp ook helemaal hoe je je voelt met als iets niet lukt op blogger. Ik durf zelf amper wat te veranderen! hartelijke groeten Mieke

    BeantwoordenVerwijderen